Klacht: 2 blunder met dezelfde bestelling: stuk ontbreekt

op 16 april 2016 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Ik had paar maanden geleden bed, matras, lattenbodem en commode besteld. Deze werd in meerdere keren geleverd en een koerier vroeg mij 500 euro extra te betalen voor levering. Dit had ik gemeld aan jullie dienst en werd opgelost dacht ik. De rest van deze levering werd geleverd helaas bij bed ontbreekt 1 stuk namelijk het achterstuk. In de plaats is een ander stuk dat voor andere mensen was bij mij geleverd. Door dat achterstuk dat ontbreekt kan ik mijn bed niet in elkaar steken. Zeer rampzalig dat dit 2de fout is in 1 bestelling

Als ik het achterstuk van bed deels massief Valerie III van 120op200!!!! artikelnummer M-RAM-000139 geleverd krijg SNEL

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Home24 in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Home24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Home24

Heeft op 03 mei 2016 om 08:26 geantwoord

Het ontbrekende stuk dat door de transporteur niet geleverd is, is door hen teruggestuurd naar Home24. Het magazijn heeft hierdoor de terugbetaling van dit artikel in werking gezet. Dit is natuurlijk erg vervelend en niet zoals dit had moeten gebeuren. De klant heeft een nieuwe bestelling geplaatst voor het bed en wij hebben hier een korting over aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door bruiswater1