Klacht: 2 abonnementen door fout NS, na maand nog geen antwoord of oplossing

op 28 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds 2-1 is gebleken dat door fout NS ik 2 abo’s op mijn kaart heb en betaal. 1 is al stopgezet, maar de overgeblevene blijkt niet te werken en krijg ik dus ook geen korting mee. Kan ook niet door mij van de kaart worden gehaald want wordt niet herkend bij de automaat. Op 9-1 is toegezegd dat het ‘een it-melding’ wordt. Nu, 28-1, blijkt echter dat hiervan niets bekend is. Bij de klantenservice ‘ziet’ men alleen een melding van 23-1 en geeft men aan dat ik nog dag op 10 moet wachten. In ‘mijn meldingen’ zie ik melding van 19-1:
“U heeft op 09-01-2014 een beëindiging van Altijd Voordeel doorgegeven. Uw referentienummer is 7120061. Uw beëindiging gaat in op 19-11-2013. U ontvangt een nieuwe melding wanneer uw beëindiging is verwerkt en u deze van uw OV-chipkaart kunt verwijderen. U ontvangt nog een e-mailbericht waarin staat welke handelingen hiervoor nodig zijn.”
Aan det elefoon wordt steeds iets anders gezegd en kan ik niet naar iemand worden doorverbonden die kan helpen. Gister zei een mevrouw: ‘ja hoor ik heb het nu per direct voor u beeindigd en ja hoor u krijgt vandaag bevestiging per e-mail.’
Niet dus en is volgens medewerker klantenservice vandaag ook niets van terug te vinden. Vandaag werd mij maar weer verteld dat ik 10 dagen moet wachten want ja het was nu toch echt doorgezet (maar die afdeling krijg ik niet aan de lijn, laat staan dat ze mij even contacten)

-Per direct beeindiging met terugwerkende kracht zoals afgesproken
-Bevestiging per e-mail zoals afgesproken.
-NS geeft de klantenservice veel meer bevoegdheid dan wel laat doorverbinden naar degene die wel wat mag en kan. Nog beter zou zijn: laat NS even terugbellen en wel door degene die zaak in behandeling heeft binnen 1 tot 2 dagen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 januari 2014 om 12:36 geantwoord

Er wordt contact opgenomen met klant.

Heeft op 04 februari 2014 om 15:21 geantwoord

-29-1:De klacht is zeker nog niet opgelost! Er is alleen een bericht ingesproken op mijn voicemail!
3-2: een paar dagen geleden via e-mail en telefoon benaderd door medewerker. het lijkt nu dan echt opgelost te zijn, ik moet wel afwachten of binnen 3 weken bedrag ook echt op mijn rekening staat én dat eind deze maand niet opnieuw abogeld wordt afgeschreven

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door gekedehaan