Klacht: 2

op 29 juni 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

VOOR EEN JAAR TERUG EEN TELEFOON GEKOCHT BIJ COOLBLUE. KRIJG IK PRIVILEGE THUIS GESTUURD. DIT TERWIJL IK GEEN ABONNEMENT OP PRIVILEGE HEB. HEB GEEN TOESTEMMING GEGEVEN. IS ONGEVRAAGD €65 VAN MIJN BANKREKENING ONDER VERMELDING CONTRIBUTIE 2013 GEHAALD. HOE BESTAAT HET DAT ZE AAN MIJN BANKREKENING NUMMER KOMEN.DIT TERWIJL IK GEEN ABONNEMENT OP PRIVILEGE HEB. BEN ERG BOOS EN WIL NIETS MEER MET DIT BEDRIJF TE DOEN HEBBEN

Gewenste Oplossing:

DUIDELIJKE UITLEG VOOR DEZE SITUATIE WAAR IS MIJN BANK REKENING NUMMER VAN DAAN GEHAALD!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sjaan6frans