Klacht: 1ZT3K21C6605127428 – C-0069338663 – 06795559018

KLACHTUPS12 op 25 november 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

NOG STEEDS IS ER GEEN CONTACT OPGENOMEN…

”Beste Wouter,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt me te vernemen dat er nog steeds geen contact met u is opgenomen.
Ik heb direct een dossier gemaakt met vraag naar de betaling die werd weergeven.
Ik gaf ook aan dat er nog steeds geen contact met u is opgenomen.
Ik hoop dat er binnen 24 uur actie hierop wordt genomen.

Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Ik wens u nog een fijne dag toe.”

Gewenste Oplossing:

geld van de claim en contact

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

2 maanden geleden - Beste Wouter, Bedankt voor uw bericht. We hebben een dossier aangemaakt naar het verantwoordelijke afdeling. Hieruit is nog geen reactie gekomen. Mocht u ze zelf willen bereiken kan dat door te mailen naar [email protected] Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Ons excuses voor het ongemak. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 06 december 2021 om 17:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door KLACHTUPS12