Klacht: 1x Washinshin7

op 28 juli 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kan het formulier na de rand niet openen
Mijn kenmerk is 1814693914331845

reneoomen@hotmail.com

Gewenste Oplossing:

als ik het formulier via mijn email kan krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 01 september 2016 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen. Excuses voor de verlate reactie.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Deze betaling is gedaan aan Social Deal. Voor meer informatie over de levering van het formulier, vraag ik u om contact op te nemen met Social Deal via klantenservice@socialdeal.nl of 088-2050505. Wel kan ik u vertellen dat er niets mis is gegaan met de betaling.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door reneoomen@hotmail.com