Klacht: 1)Hotel tenerife 04-01-2014-2)vlucht Transavia

op 16 januari 2014 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

1)Bij Neckermann geboekt onder -03NVN-74039306 TFS 01-Johannes Maes-in Sheraton-La Caleta-voor 2 personen.
Per mail bevestiging ontvangen op 26-10-2013 met daarin de bevestiging–club ontbijt-Bij aankomst Sheraton bleek dit niet te kloppen en heeft Sheraton op 04-01-2014 contact opgenomen met Neckermann.Deze gaf toe,dat er van hun kant een fout is gemaakt en zouden dit per email aan mij berichten.Tot op heden geen reactie ontvangen.
2)Tevens maakt neckermann gebruik van Transavia voor de vluchten-heen HV533 op 04-01-2014 om 15.35 uur-dit bevestigd op 26-10-2013.Op 21-12-2013 een nieuwe vluchtbevestiging ontvangen met daarin heenvlucht om 05.20.
Bij navraag bleek dit een “normale”rocedure te mogen zijn van Transavia met als resultante:
-midden in de nacht naar Schiphol(geen openbaar vervoer)
-aankomst hotel-kamer pas om 14.30 uur beschikbaar
-uitermate ontregeld en m.i.niet correct omgaan met passagiers.
Als laatste bleek het verder niet mogelijk om-online
in te checken en stoelen te reserveren in Tenerife voor terugvlucht HV 534 om 18.15 ,die uiteindelijik met 3 kwartier vertraging vertrok…

-niet goed,geld terug garantie.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Neckermann Reizen

Heeft op 16 januari 2014 om 15:59 geantwoord

Deze klant heeft op 20 januari een schriftelijke reactie per mail van onze afdeling Customer Service als reactie op zijn klacht.
Neckermann reizen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door eurotex