Klacht: 1e dag dat mijn abbo ingaat gaat het al mis

op 01 november 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

ik kan niet bellen sms internetten dit al op de eerste dag tel nodig voor werk taxi
gebeld komt goed zijden ze avonds nog niks
bel je schor waarmee wou het al opzeggen ja menneer maar dat gaat niet 2 nu jaar aan vast vond ze nog leuk ook
godver….. wat een … provider
word hier nooit lid van
zal rene froger deze provider ook hebben dan zal hij ook wel niet veel optredens hebben altijd onbereikbaar met simpel

iedereen die ontevreden is geld terug en naar andere betrouwbare provider

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen