Klacht: 1e 90-minuten gratis uitrijden, toch moeten betalen

R. op 15 mei 2020 over P1 in de categorie Parkeren

13 maart 2020 om 13:30 geparkeerd in de parkeergarag AH Stadionplein 115 te Amsterdam. Vallende onder beheer van P1.nl.
Het zou hier de eerste 90-minuten gratis parkeren zijn.
Echter bij het verlaten van de parkeergarage binnen deze 90-minuten bleek dat ik om onbekende reden toch moest betalen, en een restitutie verzoek hiervoor moest indienen. Enfin, een hele rij toeterende auto’s met boze mensen achter mij, dus toch maar betaald en diezelfde dag nog een restitutieverzoek met valide bewijsmateriaal ingediend.
Ik probeer nu al maanden het door mij luttele -maar onterecht betaalde- bedrag van € 3,25 terug te krijgen. U voelt de bui al hangen… Meerdere keren gemailed en gebeld,
Het is zo triest gesteld dat ik de namen van de meeste medewerkes daar in Den Haag inmiddels al uit mijn hoofd ken. Men verschuilt zich steeds achter dat het is uitbesteedt aan een derde partij, waarvan ze de naam om privacy redenen niet mogen geven; niemand van betreffende afdeling -kwaliteitsbeheer durfen ze het nota bene te noemen!- bereikbaar is, etc etc…
Lang verhaal kort makend: P1 is één grote dievenbende die zich kapot zou moeten schamen! Typisch voor parkeerbeheer…

Door mijn onterecht teveel betaalde geld en gemaakte onkosten terug te krijgen. Excuses heb ik al 100 keer gehoord, dus die kan ik niet meer serieus nemen!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over P1

Reactie van de melder van de klacht R.

2 jaren geleden - Dank je wel Robin! Ik hoop natuurlijk van van wel, maar denk niet dat het veel zal uithalen. Als ik zo o.a. op Facebook kijk, is dit standaard beleid door P1! :-( Groet, R.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over P1 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht R.

1 jaar geleden - Update 08/07/2020 Bijna 4-maanden later: Na heel veel telefoontjes en mailtjes eindelijk mijn geld terug! Het ging niet vanzelf... Groet, R.

Alle klachten die gemeld zijn door R.