Klacht: 18 oktober een leesloup besteld

op 06 november 2017 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 14 februari 2018 om 16:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Veltman,
Onze excuses voor het late antwoord via klacht.nl .
Wij hebben het even nagezocht en merken dat uw leveringsadres niet volledig juist was. Dit zou dus kunnen verklaren waarom u niet geleverd werd. Wij vinden het ook jammer dat u nooit de moeite gedaan heeft om ons rechtstreeks via e-mail te contacteren. Wij hebben dus een e-mail naar u gestuurd waarin wij u vragen om uw leveringsadres te controleren voordat wij een nieuwe verzending aan onze leverancier kunnen vragen.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Aarzel niet om ons te contacteren indien u nog vragen heeft.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team

Alle klachten die gemeld zijn door Bauke Veltman