Klacht: 175 Aan Paysafe Gekocht maar codes werken niet

op 11 mei 2020 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Ik heb afgelopen zaterdag avond, paysafe’s gekocht ter waarde van 175 euro. Heb de codes in m’n email ontvangen maar de codes werken niet. Bij het verzilvereninvullen van de codes geeft zowat elke site aan invalid code graag zou ik hiermee geholpen willen worden.

(Heb al 2x een email gestuurd maar nog geen reactie)

PS het zou veel gemakkelijker zijn om te kunnen bellen met jullie voor contact

[email protected]

De huidige codes herstellen, nieuwe codes krijgen en anders mijn geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 13 mei 2020 om 11:17 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat er gister op je emails is geantwoord door ons support team. Verder contact hebben we dan ook liever via de mail omdat we op die manier sneller kunnen antwoorden.

Al onze codes zijn uniek en worden maar eenmalig verzonden. Het ziet er naar uit dat je de codes hebt kunnen gebruiken nadat je deze van ons hebt ontvangen.

Beltegoed.nl

Heeft op 13 mei 2020 om 11:18 geantwoord

Beste,

Ik zie niet echt een oplossing meer een opsomming van de functies die ‘jullie’ leveren ik heb de codes geprobeerd te activeren maar zij doen het gewoon telkens niet..

Alle klachten die gemeld zijn door SRames