Klacht: 17″ DELL- Laptop werkt niet goed

op 31 mei 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft ordernr.:TA2128666, dealnr.: 9903
Internet werkt niet goed. Ik krijg meldingen als “DNS server niet gevonden”of “pagina niet gevonden”. Ook email werkt niet goed, zowel wat betreft verzenden als ontvangen. Met de helpdesk van mijn provider (Tele2) zijn alle instellingen voor internet en email gecontroleerd. Deze zijn goed. Mijn oude laptop, waarop ik nu dit schrijf, werkt goed. Volgens Tele2 ligt het probleem bij de softwear of de hardwear van de Dell-laptop.
Ik wil graag een goedwerkende Laptop en hoor graag van u wat de oplossing is voor dit probleem.
Groet,
Wim van Erkel
willem.vanerkel@tele2.nl
Tel.: 071-5760787

Gewenste Oplossing:

zie hierboven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 14 juni 2016 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Erkel,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat laptop zich niet wilt verbinden met het internet.

Wij zullen contact opzoeken met de leverancier van uw product.
Met hen zullen wij een passende oplossing voor u bedenken.

Wanneer wij terugkoppeling ontvangen van de leverancier, laten wij u dat weten via de mail.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door Wim van Erkel