Klacht: 1607180718711574 taxen moeten betalen op bestelling mits extra dekking bij bestelling

op 24 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

BESTELLING NUMMER: 1607180718711574
BESTELDATUM: July 18, 2016
STATUS: Verzonden

het deel van de bestelling met tracking nr 6912051226 (DHL) werd tegen gehouden aan de douane en moest ik bij DHL gaan afhalen en betalen
32.69 euro was de inport kost.

bij het bestellen van de goederen nam ik een dekking tegen eventuele invoers rechten.

het terug betalen van de invoers rechten op mijn goederen. 32.69 euro
rek: 51-884-1359-0162 met de gegevens van het leverings adres.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 27 augustus 2016 om 19:49 geantwoord

Beste pieterjan meire,

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen.
Wij zullen 32.69 EUR (100% belastingkosten) aan u vergoeden, aangezien u bij deze bestellingen de dekking tegen invoerrechten & belasting hebt betaald.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Wij danken u voor uw begrip in deze kwestie.

Tatevik
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door meire pieterjan