Klacht: 1,5 week wacht ik op mijn bestelling

op 06 mei 2016 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb 1.5 week gelden een trainingsbroek bested,,heb een mail gekregen,van ontvangst,,nu hellemaal niks meer,,kan de klanteservice niet bereiken,heb al mails gestuurd ,maar nog hellmaal niks,,

Gewenste Oplossing:

als ik iets van hun hoor

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 18 mei 2016 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Vervelend te vernemen dat je je bestelling nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Mocht je je bestelling inmiddels nog steeds niet hebben ontvangen, willen we je verzoeken een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Graag even het ordernummer vermelden. Zodoende kunnen we de status van je bestelling nakijken.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Aktiesport

Alle klachten die gemeld zijn door blc