Klacht: 1,5 meter

Romaily op 26 april 2020 over HEMA in de categorie Warenhuizen

ik was op 25 april in de hema in lelystad. overal staat dat we afstand moeten houden, 1,5 meter. nou had ik een vraag voor 1 van de medewerkers en zag dat deze medewerker, letterlijk schouwer aan schouwer stond naast haar collega. mijn vraag werd niet beantwoord en er kwam nog een medewerker bij staan, deze medewerker stond dicht bij de andere medewerkers. ik had geen meetlint bij mij om te meten hoe dicht ze bij elkaar stonden, maar geen van die medewerkers stond een arm lengte van elkaar af. later viel me het op dat meerdere medewerkers bij elkaar lopen.
nou proberen we met z’n alle rekening te houden, minderen klanten in de winkel, zelf scankassa’s, en tijdens de hema deuntje door hoor je hoe belangrijk het is dat we afstand nemen. het is daarom ook behoorlijk jammer om te zien dat de medewerkers niet het juiste voorbeeld geven.

als de medewerkers, zoals iedereen, afstand houd!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Romaily