Klacht: 15 maanden promotie actie 49,99

op 16 september 2017 over Sony in de categorie Electronica Merken

Gelijksoortige ervaring gehad met promotie van 12mnd + 3 mnd voor 49,99 euro. Betaling gedaan op zondag maar geen PS Plus, betaling was wel van de rekening afgehaald. Direct per mail contact opgenomen.Een dag later per mail een nochalant mailtje dat het in mijn digitale portomonnee zit.
Gevraagd of ze de actie konden regelen waar ik voor betaald had, echter was dit niet meer mogelijk. Ik had vervolgens medegedeeld dat wij in een digitaal tijdperk leven en dat er best wat mogelijk was. Hierop een dag later een mail gekregen met een standaard antwoord en met de mededeling dat ik snel voor 31-08-2017 de 12 maanden Plus moest kopen anders moest ik meer gaan betalen. Dag later op mijn reactie hierop een standaard mail gehad waar ik u niet mee vermoei. Ieder geval geen excuses in de mailtjes of een oplossing of een tegemoetkoming. Ik bestel ieder geval bij de PS store niets meer digitaals in de toekomst.

Als ik gewoon krijg waar ik voor betaald heb is er niks aan de hand maar ze reageren zo nonchalant Alsof de koper dom is en hun brilliant zijn , tussenweg is er niet te vinden
De klacht heb ik gekopieerd van iemand hier die exact t zelfde probleem heeft , wie is hier dan aansprakelijk voor ? Die 49,99 ben ik sowieso kwijt want terugstorten doen ze niet .

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Sander Wesseling

10 maanden geleden - Hallo zie het zwaar in blijkbaar hecht sony zich weinig aan zijn vaste klanten, ze vragen om een overschrijvingsbewijs waarop staat dat ik de actie aanvraag,die heb ik niet, deposite 49,99 word vermeld in mijn portomonee ipv de naam en afzender na verschillende mailtjes heen en weer, en waarbij ik duidelijk laat zien dat het om de promotie actie gaat: 1 binnen de vervaldatum van promotieactie 2 hetzelfde bedrag 49,99 3 mail van sony waarbij ik informatie van de promotie vraag,en ja werd gezegt dat de actie ingaat wanneer je oude abbonement afloopt contactpersoon daar was niels 4 mijn betalingsverkeer al 10 jaar automatische wordt afgeschreven van giro naar portomonee naar de verkoper ,wat nu ineens 1x extra bevesteging nodig heeft om te worden afgeschreven 5 en er staat duidelijk in mijn gegevens dat mijn abbonement en de te betalen vooruitbestelde content automatische betalen op JA staat 6 de transactie van de betaling aan sony staan in de betalingskenmerken zijn cijfers maar daarin staat verwerkt waar en wat de betaling is. nu heeft sony dit in de kleine lettertjes gezet op de promotieactie (de tussenbetaling moet u zelf doen vanuit u portomonee) dit terwijl ik al 10 jaar alles automatische betaal en nog nooit de tussenbetaling zelf moest doen. de punten die ik opnoem daaruit kan je opmaken qua datum en betalingskenmerken dat dit om de promotieactie gaat. en verdacht vindt ik ook waarom ze om een bevestegingsmailtje vragen over de aanvraag van de actie, (bij de betaling van 49,99 hoort in de portomonee de naam en actie waar het om gaat als betalingskenmerk te staan nu staat er alleen deposite 49.99) VERDACHT! aantonen kan dus niet ,en hier blijven ze op hameren!! kreeg dit als antwoord na al dit uitgelegt te hebben en foto s ervan heb opgestuurd Bedankt voor je contact met PlayStation Support. Zoals in eerdere mails aangegeven kunnen wij je alleen helpen als je een transactiebevestiging hebt van het aankopen van PlayStation Plus. Met alleen het opwaarderen van de PlayStation Portemonnee kom je niet in aanmerking voor de promotie. Dit is hoe de promotie in onze PlayStation Store stond, hier kunnen wij geen verandering in brengen. Hoewel we begrijpen dat dit niet de uitkomst is die je zocht, kunnen we bevestigen dat dit ons uiteindelijke standpunt is. Het heeft dus helaas ook geen zin om ons hierover te blijven contacteren, tenzij je een transactiebevestiging van de aankoop van PlayStation Plus hebt. verdacht en schandalig dat hier geen tussenweg in zit , aan beide partijen zijn fouten gemaakt alleen kost t mij 49,99 en sony geen cent en terugstorten zit er ook niet in waarbij je verplicht bent het bij hun moet uitgeven.

Reactie van de melder van de klacht Sander Wesseling

10 maanden geleden - Ik laat het hierbij , hoor ook niks van deze site klacht.nl , als particulier tegen een gigant aan schoppen in je eentje ga je toch niet redden , zie dat er meerdere dit probleem gehad hebben met Sony hierbij zie ik ook geen oplossing van Sony , en een normaal gesprek aan gaan kan niet want ze geven je geen centimeter speling in alles wat je ook probeert uit te leggen ,net alsof je tegen een muur praat ,iig let goed op met Sony ps+ qua tussen betalingen ze zijn in staat je geld om dit maar eens te noemen zoals het is te stelen! Niks geen enkele oplossing komt van Sony af !

Alle klachten die gemeld zijn door Sander Wesseling