Klacht: 14.99 betalen voor altijd eu internet en niet krijgen

op 03 juni 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Op mijn rekening van T-mobile staat dat ik altijd eu internet heb, daar moet ik 14.99 voor betalen. Nadat ik in het buitenland 1000 mb heb verbruikt wordt ik afgesloten van het internet en de snelheid wordt niet verlaagd zoals beloofd. Dit is al een half jaar zo. Nadat ik in jan/feb gebeld heb om mijn contract om te zetten naar unlimited werd me niet verteld dat mijn duo sim het niet meer zou doen, Daar heb ik een paar dagen later voor gebeld en ze zouden mijn contract weer terug zetten naar het oude abonnement. Dit is dus mislukt, sindsdien is mijn internet in het buitenland afgesloten nadat ik die 1000 mb heb verbruikt. Mijn vrouw is naar de t mobile winkel gegaan en dit probleem heeft ze daar aangekaart. De verkoper heeft haar beloofd hier wat aan te doen maar dat ik zelf naar de winkel moest komen. Met die belofte heeft mijn vrouw haar contract verlengd.We zijn een paar dagen later naar de t mobile winkel gegaan en die jongen zei dat hij er niets aan kon doen. Het was dus een loze belofte met als doel een extra contract binnen te halen. Mijn vrouw heeft geprobeerd haar contract te annuleren, maar dat mag niet meer omdat het in de winkel is afgesloten. We hebben verschillende pogingen gedaan ook via de klantenservice van t mobile om het probleem opgelost te krijgen maar het wil niet lukken. Nu is het wel zo dat ik verleden week een travelpas van 1000 mb van de klantenservice heb gekregen voor de schade, nadat we gebeld hadden over de klacht. Mijn vrouw is ook weer terug gegaan naar de winkel en daar heb ik van 1 factuur de extra gekochte travelpassen ter waarde van 30 euro vergoed gekregen, tenminste, de belofte is dat dit op de volgende factuur verekend wordt.

Graag willen we weg van t mobile, onze 3 contracten willen we niet meer verlengen. Ook wil ik een vergoeding van het betaalde half jaar voor eu internet buitenland.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ed Verstegen