Klacht: 132 Tilburg breda VAAK TE LAAT

op 22 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo

Ik moet altijd de bus hebben van Tilburg naar Breda en die is heel vaak niet op tijd
Vorige keer stond ik met groep mensen 25 min op de bus te wachten
En deze keer bijna 15 min ! Er is geen enkele week dat die bus niet op tijd is ..
Is echt niet fijn als je op tijd thuis wilt zijn na lange dagen werken .
Ik snap wel dat de bus niet altijd op tijd kan zijn maar zouden wel iets gedaan moeten worden want is niet meet normaal

Mvg

Gewenste Oplossing:

Als de bus op tijd is .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Hallo Carolinelinda, Bedankt voor je bericht. Jammer om te lezen dat lijn 132 regelmatig te laat is. Kun je mij nog aangeven rond welk(e) tijdstip(pen) deze lijn te laat is en bij welke halte je instapt? Dan kan ik hier gericht melding van maken in de regio. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 november 2016 om 07:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Carolinelinda