Klacht: 13 daagde reisgeboekt ,maar die is ruim ingekort !!!

op 14 augustus 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

We hebben een 13 daagse reis geboekt , naar fethiye inTurkije met vertrek op zondag 30 juli om 7 uur s’ morgens .4 dagen voor vertrek kregen de reis papieren daar bleek de vertrek tijd was verandert naar 19uur s’avonds .
Wij kwamen s’ nachts om half 2 pas in ons hotel aan ,er was alleen een nacht portier ,en we konden niets meer eten ,we tenslotte halfpension geboekt.
We hebben dit ook kenbaar gemaakt bij de beeenkomst met de corendon reisleider .
We zouden vertrekken op zaterdag 12 augustus om 16,05 uur vanaf luchthaven dalaman maar 4 dagen voor vertrek kreeg ik een mail dat de reistijden wederom verandert zijn naar 8,30 uur in de morgen ,het vertrek uit het hotel was 5 uur !!!
Ik heb onmiddellijk het reisbureau gemaild ,en kreeg als antwoord we hebben dat wij overnachtingen geboekt hebben ,en geen dagen ze hadden de vrijheid om dit zo anders te plannen.
Wij erg teleurgesteld in corendon en overwegen de geschillen commissie in te schakelen .
Daar wij een eigen bedrijf hebben en alles strak moeten plannen ,was dit wel een hele grote smet op onze reis naar Turkije .
We hebben een 14 daagse reis geboekt en nu is ons bijna 20 uur vakantie ontnomen en daarbij ook nog 2 maal avond eten en twee maal ontbijt .wat gaan we hiermee doen???

Compensatie voor twee verloren vakantie dagen ,en ook voor het niet gebruik kunnen maken van avond eten en ontbijt in die twee dagen !!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N.g. Rentrop