Klacht: 12 Gestoffeerde stoelen Alessia (2-delige set) ontvangen; 2 stoelen verkeerde kleur

op 20 april 2016 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb in week 14/2016 tijdens 2 aparte leveringen van 6 stoelen, 12 bestelde stoelen ontvangen. Bij uitpakken blijken 2 stoelen andere stoffering kleur te hebben. Wil deze retourneren. Heb op maandag 11 april mail gestuurd via website home 24 om dit te laten weten.
Heb hierover nog geen antwoord ontvangen. Probeer hen hierover vandaag telefonisch te contacteren, na 40 minuten wachtten aan de lijn, opgeheven. Ben nu via klacht.nl deze mail aan het sturen.

Gewenste Oplossing:

Nieuw over retournering stoelen en correcte 2 ontbrekende stoelen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Home24 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Home24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Home24

Heeft op 03 mei 2016 om 08:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant heeft bij ons een aanvraag ingediend voor het retourneren van alle stoelen omdat deze allemaal in de verkeerde kleur geleverd zouden zijn. Dit is voor de klant in werking gezet. Wij hebben de klant benaderd of de deze toch de 2 stoelen die in de verkeerde kleur geleverd zijn wil omruilen voor een nieuw exemplaar.

Alle klachten die gemeld zijn door Danny VDH