Klacht: 11 november besteld en betaald, niks ontvangen

LMCB op 19 december 2013 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

(hetzelfde geval als hieronder beschreven)
Op 11 november heb ik een bestelling geplaats bij light in the box t.w.v €40,00 ik heb betaald via ideal. omdat mijn vorige bestelling ook gewoon over is gekomen, heb ik weer gekozen voor de super saver verzending ( 10 a 20 werkdagen ) het is nu 19 december en ik heb nog steeds niks ontvangen. op emails krijg ik ook alleen automatische reacties terug wat nergens op slaat, en niks met mijn vraag te maken heeft. Ik heb nooit aan light in the box getwijfeld of ze oplichters zijn, aangezien ik ook een app heb van light in the box en ijn vorige bestelling ook goed was gegaan..

Nu krijg ik er mijn twijfels bij. Het zou toch niet moeten kunnen, zo opgelicht te worden…………

TOP!! light in the box

Gewenste Oplossing:

MIJN BESTELLING ALSNOG ONTVANGEN, OF MIJN GELD TERUG!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.

http://www.lightinthebox.com/nl/r/contact-us.html
http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,
Marianne

LightInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door