Klacht: 100 % pure oplichting en uitbuiterij, financieel kleden ze je helemaal uit

op 09 april 2017 over Sexdating.nl in de categorie Datingsites

Ingeschreven bij diverse sex-dating-sites wordt je als man alleen in financieel opzicht wel finaal uitgekleed dus, maar de richtjes en foto,s van de dames die allemaal op zoek zijn naar een man met ballen en meer
komen nooit terecht in een fysieke contact op sexgebied dus, want dan ineens houden de dames je alleen maar bezig met fake-mails a-raison
gemiddeld 2 euro per berichtje dus in het echt is er echt geen vrouw, want geen van de dames maakt echte en fysieke contactafspraken dus want de persoonlijke gegevens krijg je als man dus nooit onder ogen dus en dit dus in het kader van privacybeleid v/d dames en site-heren

Zodra deze praktijken van alleen maar geld uit de zak klopperij voorgoed ongedaan gemaakt wordt. en de site-houders + nepprofielen van zoekende dames met de meest denkbare sexy poses tot hard-porno +hard-core porno voorgoed verdwijnen of anders laten ze er gewoon eerlijk en open over zijn dus, Dibra

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sexdating.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door DIBRA