Klacht: 100 euro betaald en niks gekregen

op 13 mei 2020 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

ik heb 100 euro betaald voor een code heb ik op mijn telefoon ook gekregen gekopieerd ingelogd op party poker maar kreeg een melding dat de code niet geldig was daarna wou ik dat controleren maar heb geen e mail of sms van de code ontvangen het is wel van mijn bank afgeboekt als ik daar over een e mail stuur krijg ik elke keer dezelfde melding dat er vertraging is vanwege corona maar daarna geen antwoord meer en mijn geld is verdwenen??

als ik mijn geld terug heb of een code tegoed 100 euro paysafe

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 14 mei 2020 om 08:53 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je vraag.
Het klopt dat het momenteel wat drukker bij ons is en dat we wat langer doen om je vraag beantwoorden. Dit betekend niet dat je geen antwoord van ons mag verwachten.

Van wat ik kan zien heb je de code die je op 12 mei hebt gekocht op 14 mei kunnen gebruiken. Zou je kunnen toelichten wat precies het probleem met de code is?

Team Beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door harm jansen