Klacht: 10 minuten na aankoop geen geld terug

op 26 mei 2016 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Schoenen gekocht voor en met mijn dochter (9jr) bij de Footlocker in Apeldoorn. Vrijwel direct na vertrek vertelde ze dat ze de schoenen (tijdens het passen) bij de hak niet zo heel lekker vond zitten. Dus kwamen we +-10min later terug in de winkel, om ze (ongedragen) retour te doen. Maar toen kregen we te horen dat ze het geld niet contant terug wilden/mochten geven, maar we kregen een bon (zodat we het geld toch daar uit moeten geven). Ik heb nergens in de winkel vermeld zien staan, dat ze geen geld retour doen. Dit staat alleen op de aankoopbon vermeld, en ik lees niet bij elke aankoop de kassabon na.
Ik heb ze vaak genoeg gesponserd in het verleden, maar na deze aktie zal ik nooit meer wat kopen bij de Footlocker.

Gewenste Oplossing:

Zodra ze geld retour doen.
(Maar mij zullen ze niet meer als klant terug zien!)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bre_sahertian@hotmail.com