Klacht: 10 losse nummers Donald Duck Junior wordt omgezet in abbonnement

Robin Zuijderwijk op 11 mei 2019 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de sinterklaas heb ik 10 losse nummers Donald Duck junior besteld. Ten eerste worden deze versies herhaald, dus mijn zoon had ze allemaal gelezen. Ten tweede ben ik op een dwaalspoor gezet en zit ik vast aan een abbonnement?? De medewerkers bevestigen dat deze nummers herhaald worden?? Wat een dwaling!! Ik kon onder het abbonnement uit, maar wel met een maand opzegtermijn? Hiervoor heb ik inmiddels een acceptgiro ontvangen.. Ik verzamel de laatste nummers die binnen komen en zal deze persoonlijk bij Sanoma afgeven met de acceptgiro.

Gewenste Oplossing:

Als het abbonnement per direct wordt opgezegd zonder kosten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door