Klacht: 10 dagen wachten op monteur en vervolgens 10 dagen op nieuwe waswegers voor een wasmachine van 2 maanden oud!!

op 19 juli 2012 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

2 wasbewegers van onze wasmachine zaten los binnen 2 maanden na aankoop van de whirlpool wasmachine. Whirpool gebeld om een monteur langs te laten komen. Deze kwam vandaag na 10 dagen wachten. Waarom kan dit niet veel sneller? Daarbij kon de monteur vooraf niet aangeven wanneer hij op deze dag zou komen. Hij kon alleen een half uur van te voren bellen. Je kunt toch wel inschatten op welk dagdeel je komt?
De 2 wasbewegers bleken kapot (niet door onze schuld). Monteur had echter niet de juiste wasbewegers in de wagen liggen, dus moeten besteld worden en dan opgestuurd. Monteur gaf aan dat dit wel 10 dagen kan duren.Daarbij moeten we ze er zelf inzetten Belangelijk!! Dit is toch geen service. In totaal zit ik dus 20 dagen zonder wasmachine met een gezin met 2 kleine kinderen!

-snellere service.
-juiste onderdelen in de wagen. Monteur zei dat er 6 verschillende maten zijn, dan kun je deze toch allemaal in de auto hebben liggen. Daarbij het ik bij het maken van de afspraak aangegeven dat de wasbewegers kapot waren en om welk type wasmachine het gaat. Lijkt me dan toch niet zo moeilijk om alvast nieuwe mee te nemen.
- betere indicatie kunnen geven wanneer op de dag de monteur verwacht kan worden.
- waarom kan de monteur niet gewoon nog een keer langskomen en de wasbewegers er zelf in zetten? het valt toch gewoon onder de garantie?

Alle klachten die gemeld zijn door mirjamp1