Klacht: 10 dagen kon ik niet op internet

op 07 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben overgestapt van een samsung naar een iphone en kreeg van een medewerker van Tele 2 in de winkel aan de Kinkerstraat in Amsterdam een nieuwe simkaart. In de winkel had ik niet mijn apple ID dus thuis ben ik verder gegaan met het installeren. Helaas kreeg ik toen de boodschap dat hij vergrendeld was. Ik zou mijn apple ID opnieuw moeten instellen maar ook dat hielp niet, volgens apple lag het aan itunes, ook daar mee bezig geweest maar na een paar dagen zeiden ze dat het aan click and Buy lag. Ook toen weer dagen verder…zo bleef ik van het kastje naar de muur gestuurd en niemand begreep wat er aan de hand was.
Tot ik tele 2 weer belde, een medewerker heeft mij goed geholpen, overal gekeken en uiteindelijk ontdekte hij dat de nummers niet klopten, heel raar, volgens hem komt dat zelden voor, ik ben terug naar de winkel gegaan en daar kreeg ik gelijk een andere simkaart.
Ik heb wel veel frustratie gehad en ook voor mijn werk was het super lastig om niet bereikbaar te zijn geweest.
Ik neem aan dat jullie mij met een vergoeding tegemoet willen komen.
vriendelijke groet,
Bien van Heek telefoon 0640855500
De medewerkster in de kinkerstraat filiaal heeft aantekeningen gemaakt die bekeken kunnen worden.

Tevreden als tele2 mij met een financiële vergoeding tegemoet komen voor de 10 dagen zonder bereik en de energie die het mij koste..de vele mails en telefoon gesprekken met alle instanties.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bien van Heek