Klacht: 1 week zonder internet !!!

yunus68 op 29 mei 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Gisteren hebben we contact opgenomen met Caiway , omdat we al 2 dagen problemen hadden met het internet. Eerst werd er verteld dat er een storing was en dat het na 17:30 verholpen zou worden. In de avond hadden we nog steeds geen internet. Nogmaals gebeld, toen is er geprobeerd om het op afstand te regelen, niet gelukt. Uiteindelijk wordt er geprobeerd om een afspraak te maken, zodat er een monteur langs kan komen, wordt de verbinding verbroken. Daarna heb ik vandaag nogmaals gebeld. Medewerker geeft door dat ze pas een monteur kunnen regelen over 1 WEEK !! Zit ik thuis met een kind die online lessen moet volgen en dus 1 week geen internet heeft waardoor hij vertraging oploopt.

Ik wil niet dat mijn kind vertraging oploopt!!

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het in deze tijd lastig is om geen gebruik te kunnen maken van het internet. Ik heb direct even voor u gekeken en zie dat er een storingsmelding voor u is aangemaakt. Ik heb tevens gekeken naar de opties voor het aansturen van een monteur maar er is helaas geen mogelijkheid om eerder een monteur aan te sturen. Dit ook vanwege de pinkstermaandag die er tussen valt. Wij zullen de klacht open laten staan. Op het moment dat de storing is verholpen zullen we kijken naar een passende compensatie. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 01 juli 2020 om 17:43 geantwoord