Klacht: 1 pakket niet ontvangen / 1 pakket beschadigd

op 26 juni 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb 2 bestellingen gedaan bij light in de box, deze zijn op dezelfde dag bestelt. Een pakketje is binnen gekomen. Het jurkje is kapot, zitten gaten in en de verhouding klopt niet, de voorkant is langer dan de achterkant. De tweede bestelling heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Onderhand zijn de 20 dagen al om. Ik heb een verzekering afgesloten op de site dat als de kleding kapot zijn of pakket niet aangekomen is dat ik gratis nieuwe krijg. Ik heb alles al betaalt, hier heb ik echter geen bevestigen mail van ontvangen. Enigste bewijs wat ik heb, is dat het geld van mijn bankrekening is afgeschreven naar light in de box.

L. Cremers

Geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 26 juni 2016 om 22:21 geantwoord

Heeft op 27 juni 2016 om 14:15 geantwoord

Ik heb nooit een bevestigen mail ontvangen dat ik bestellingen heb gedaan op light in de box. Als ik inlog bij light in de box en ik ga naar mijn bestellingen, dan is deze leeg. Er staan geen bestellingen in, dit is al vanaf het begin zo. Ik heb de bestellingen wel vooraf betaalt, mijn geld is afgeschreven naar light in the box. Het pakketje die ik ontvangen heb, is beschadigd en zit geen bon in. Ik kan deze dus niet terug sturen. Op het pakketje staat order: 18202454. Ander pakket staat ook niet bij mijn bestellingen en deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen, wel betaald! Mijn rekeningafschrift is het enigste bewijs dat ik bestelt heb bij light in the box. Ik heb op de site namelijk wel een verzekering afgesloten voor beschadiging of kwijt raken van pakket. Dit is allebei het geval. Ik kan geen contact met light in de box opnemen over de bestellingen, hoe het op de site staat beschreven. Er staat namelijk dat ik geen bestellingen heb gedaan, bij bestellingen..... Ik heb bewijs dat het geld van mijn rekening afgeschreven is en dat er geen bestellingen bij mijn bestellingen staan, hoe kan ik deze bestanden toevoegen?

Alle klachten die gemeld zijn door Loes Cremers