Klacht: 1 pakket niet ontvangen / 1 pakket beschadigd

op 10 juli 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb nooit een bevestigen mail ontvangen dat ik bestellingen heb gedaan op light in de box. Als ik inlog bij light in de box en ik ga naar mijn bestellingen, dan is deze leeg. Er staan geen bestellingen in, dit is al vanaf het begin zo. Ik heb de bestellingen wel vooraf betaalt, mijn geld is afgeschreven naar light in the box. Het pakketje die ik ontvangen heb, is beschadigd en zit geen bon in. Ik kan deze dus niet terug sturen. Op het pakketje staat order: 18202454. Ander pakket staat ook niet bij mijn bestellingen en deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen, wel betaald! Mijn rekeningafschrift is het enigste bewijs dat ik bestelt heb bij light in the box. Ik heb op de site namelijk wel een verzekering afgesloten voor beschadiging of kwijt raken van pakket. Dit is allebei het geval. Ik kan geen contact met light in de box opnemen over de bestellingen, hoe het op de site staat beschreven. Er staat namelijk dat ik geen bestellingen heb gedaan, bij bestellingen….. Ik heb bewijs dat het geld van mijn rekening afgeschreven is en dat er geen bestellingen bij mijn bestellingen staan, hoe kan ik deze bestanden toevoegen?

Geld terug

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

10 maanden geleden - Beste Klant Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen via klacht.nl De klantenservice zal zsm contact met u opnemen Mvrgr.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 10 juli 2016 om 18:28 geantwoord

16-07-05 20:14
Beste klant Loes Cremers,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2016-06-04 is verzonden via ChinaPost-untrack-FHR. Het referentienummer is 32395703570. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Het duurt meestal 10-20 werkdagen (14-28 dagen) voordat de zending aankomt.

Het spijt ons zeer dat uw zending tijdens het transport vertraging heeft opgelopen. Helaas werd uw zending vertraagd vanwege zeer grote drukte bij de koerier.

We hebben contact opgenomen met deze ChinaPost-untrack-FHR koerier en hem gevraagd de levering van uw bestelling prioriteit te geven. Wij verzoeken u vriendelijk nog een paar dagen te wachten. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2016-07-12 . Wij nemen voor u dan nogmaals contact op met de koerier.

Wij danken u vriendelijk voor uw geduld en begrip.

Hermes
lightinthebox.com