Klacht: 1 maand plezier, 3 maanden gezeik!

op 06 mei 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het begon als een leuk verhaal….
en het einde is nog niet in zicht heb ik zo mijn idee..
ik kocht in 2013 een bank bij leen bakker, uiteraard nadat mijn garantie voorbij was(2014) ging mijn bank stuk.
Deze bank was bij de naden compleet gescheurd.
Contact opgenomen met leen bakker en er moest iemand langs komen om te kijken of het nog gemaakt kon worden de ja of de nee.
Dit was niet het geval, de bank kon niet gemaakt worden.
al vrij snel een oplossing ik zou 1 derde van de bank zelf moeten betalen en 2 derde kreeg ik korting, dat hield in dat ik 200 euro op een nieuwe bank bespaarde en op dat moment hadden ze nog is 20 procent korting op banken, mooie deal,…dachten we!
februari 2015 kwam onze nieuwe bank eindelijk, de feestdagen zaten er tussen dus moesten extra lang wachten…
Blij dat de bank er eindelijk was (kwam ook al gedoe bij kijken; verkeerde deel geleverd,moest weer opgehaald worden en omgeruild, pin deed het niet moest eerst maar ergens pinnen, maar dat terzijde) .
We waren super blij met de bank!!
1 maand later, 7 maart op precies te zijn stonden we in filiaal haarlem om een klacht te melden dat onze bank stuk ging…je raad het al op de naden…
1 maand plezier gehad van onze bank.
ik heb regelmatig ZELF gebeld, afwisselend van filiaal naar klantenservice om te kijken of ik andere informatie kreeg…
28 april!! kwam er eindelijk is iemand kijken naar de bank; deze meneer constateerde dat de bank NIET meer gemaakt kon worden…. ik heb 4 mei zelf weer gebeld naar de klantenservice of er al bekend was hoe nu verder, ik zou diezelfde dag terug gebeld worden, ik zit nog steeds te wachten
Vandaag 6mei weer gebeld, krijg hetzelfde te horen, ze bellen me terug…
ik heb heel veel kastjes en muren gezien, ik ben er nu onwijs klaar mee en wil mijn bank weg hebben en mijn geld terug!
een ezel stoot zich geen derde keer..
Ze hebben in ieder geval geen haast met de klacht afhandelen, zelfs niet als dit mijn tweede bank al is.
Ik vind het erg onvriendelijk dat ik nu maand 3 in ga en er nog niks is geregeld, en ik alleen maar “sorry we hebben het druk” hoor. Misschien moeten ze klanten is beter behandelen?
Ik heb alles op papier staan, van klacht tot mijn eigengemaakte dossier wanneer ik gebeld heb en wat ik te horen heb gekregen.
Ik ben er klaar mee, genoeg geduld getoond!

Gewenste Oplossing:

bank uit mijn huis en geld terug.
een ezel stoot zich geen derde keer....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door gefrustreerdejessica