Klacht: 1 dag te laat retour tijdens Corona

op 30 mei 2020 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens deze Corona periode heb ik een broek besteld en wilde ik hem ruilen voor en grotere maat in de winkel zelf. Ik had niet gezien op welke datum het niet meer kon. Nu kwam ik bij de Zara en zeiden ze dat ik 1 dag te laat was! Ze konden niks meer voor mij doen. Niet ruilen voor een maar groter en geen voucher. Helemaal niks! Ik hoef echt niet mijn geld terug maar een voucher of alleen de maat ruilen lijkt mij geen ramp. En in deze periode lijkt het me ook niet dat ze het me helemaal kwalijk kunnen nemen dat ik nou niet bepaald stond te popelen om naar de stad te gaan. Ik heb geappt en gebeld om te vragen of ze iets konden doen maar nee dat was niet mogelijk.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een voucher krijg of de broek alsnog voor een maar groter mag ruilen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ElineB123