Klacht: 1 dag later na bestelling online korting, maar geen geld terug!

op 29 mei 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben zaterdag een tuinset gekocht van 1030 euro bij de Leenbakker. Vaak heb je bij winkels met pinksteren korting, dus ik vroeg daar dan ook om; Is er geen korting met pinksteren? “Nee er zijn geen kortingen” werd er gezegd. Okee, dus de set besteld in de winkel. Kijk ik diezelfde avond op de website, schijnt dat er alleen 1e pinksterdag 15% online korting is. En al onze meubels zijn ook online leverbaar. Dit scheelt dus zo’n 150 euro! Maandags, 2e pinksterdag naar de winkel geweest en alles uitgelegd, maar er is niets meer aan te doen mevrouw. IK HEB HET JUIST NOG GEVRAAGD OF ER GEEN KORTINGEN WAREN!! ; ja nevrouw, dat wisten wij zelf ook niet.. ja hoor. Vandaag ook even naar de klantenservice gebeld, maar ook daar word je weggestuurd. “nee, daar kunnen we niets meer aan doen”. Lekker dan, vindt het een erg slechte service van de Leenbakker. Jammer dat we de bestelling niet meer kunnen anuleren, want dan moet je ook 30% kosten betalen.

150 euro korting, desnoods in de vorm van cadeaubonnen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanie86