Klacht: 1

op 24 januari 2014 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb in november 2012,bij T,mobile abonnement afgesloten, voor een maand bedrag van 17,45 voor periode van 2jaar,nu word er in januari 2014 18,55 afgeschreven zonder dat ik daar iets van af weet.gebeld krijg ik daar een Meneer aan de lijn die mij gewoon ff zeg dat ik dit het komend jaar moet betalen,dus ik zeg dat staat niet in mijn contract.en kwam met dingen aan van in de supermarkt gaan ook de prijzen omhoog en dan koop u het toch ook,nou sorry dit heeft niks met de supermarkt te maken,maar hij vond me denk ik lastig want hij wist het niet en moest na kijken.ik vind als ze iets verhogen buiten mij om dat ik recht heb op informatie voor dat het gewoon van mijn rekening word afgeschreven,weet een ding zodra mijn abonnement afloop ben ik weg bij T,mobile,want dit is niet de eerste keer dat ze maar iets afschrijven zonder uitleg.

ik wil mijn abonnement voor 17,45 en geen 18,55.dit is geen afspraak.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door duurzaam