Klacht: 0842333

op 14 september 2017 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

rond 10augustus begon het .telefoon belt niet steeds op voicemail,er komt direcht een melding op de telefoon met nieuwe voicemail. wanneer we die wissen , het nr 0842333 kom dit nr meermaals terug en dat tot wel meer dan 10 keer . op 21//09/2017 hebben we kontakt genomen met telenet belgie om deze nr te wissen ,na een 4 tal uren kwam dat nr tertug dag en nacht . we hebben al ons prive nr gewist niets help .op 11/09/2017 hebben we een klacht binnen gebracht bij de politie in herent belgie .gelieve het nodige te doen want het nr kom van bij jullie

Gewenste Oplossing:

nog geen antwoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door guyke