Klacht: 0,0 reactie

op 12 april 2017 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Wij hebben een vlucht geboekt van Johannesburg naar Port Elizabeth in Zuid Afrika. Ik had een bevestiging gekregen en alles ok Tot dat ik 1 dag op voorhand nog eens wil bevestigen Dan blijkt dat Vliegwinkel.nl een maand daarvoor een mailtje heeft gestuurd. Niet met prior of iets dergelijks.
Je moet weten dat ik om de dag wel reclame mails krijg. Ik had echter al maanden daarvoor een hotel geboekt en nu moesten wij een andere boeken kosten 2 kamers 400 euro. Boeking reageert na 5 maanden nog steeds nergens op en als ik zelf bel krijg ik opnieuw te horen dat ik maar een mail moet sturen.

Ik heb extra kosten gemaakt voor 2 kamers Ook voor de auto die ik een dag later pas kon binnenbrengen heb ik extra kosten moeten maken. Als ik de kosten van het hotel terugkrijg ben ik al tevreden

groeten Zi;

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vliegwinkel.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 26 april 2017 om 10:44 geantwoord

Heeft op 01 mei 2017 om 09:16 geantwoord

Het betreft November vorig jaar. Ze hebben mij verteld dat enkele weken tot een maand kon duren Het is nu al bijna een half jaar. Ten tweede is het ook nog ontstaan doordat jullie ons niet meer dan een mailtje hebben gestuurd (niet eens met leesbevesting of prior) om even te vermelden dat SSA doorgegeven had dat de vluchten veranderd waren. Al met al een hele slechte service die mij heeft doen besluiten nooit meer van jullie diensten gebruik te maken en dit ook niet ander stoelen of banken te steken. Mijn klacht is hiermee nog niet afgehandeld

gr Wim Willemsen

Alle klachten die gemeld zijn door wimwillem