Klacht: Verhuizing via Move-it Breda

op 04 februari 2012 over Move-it verhuizingen Breda in de categorie Verhuisbedrijven

Voor mijn moeder hebben mijn zus en ik zomer 2011 de verhuizing geregeld. Bij de verhuizing zijn diverse goederen beschadigd en is men de belofte van het in elkaar zetten van een kast (extra voor betaald) niet nagekomen. We hebben veelvuldig gebeld voor het maken van een afspraak. Het maken van een afspraak lukte uiteindelijk maar vervolgens kwam er niemand opdagen (vergeten!). Dit is meerdere malen gebeurd. Uiteindelijk heeft onze contactpersoon dhr. Bernard een collega langs gestuurd en die heeft een lamp ter reparatie meegenomen. Deze hebben we nooit terug gezien. Daarnaast zit mijn moeder nog steeds met de schade van de verhuizing (schrammen op leren stoeltjes, een beschadigd schilderij en een half in elkaar gezette kast). We hebben gebeld, zijn langs geweest en hebben een brief geschreven. Nooit meer wat van gehoord.

Indien het verhuisbedrijf Move-it zijn beloftes nakomt en alle klachten netjes worden opgelost. De vracht schijnt verzekerd te zijn tijdens de verhuizing. Waarom dan zo met je klanten omgaan???

Alle klachten die gemeld zijn door SamPollatu