Klacht: Zydante Swisstech

op 28 september 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling geplaatst voor Zydante Swisstech boxspring 160x200cm.
Eerste betaling ging niet door, artikel stond nog in winkelwagen.
Tweede betaling ok.
Twee keer groupdeal.nl gemaild met de vraag of
Niet dubbel besteld was, maar geen reactie ook nog geen bevesting van bestelling.
Jean-Pierre Renard
0032476860664

Gewenste Oplossing:

Als ik weet of bestelling goed doorgegaan is alsook de betaling en beide slechts 1 maal. Graag ook de levertijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 30 september 2016 om 16:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Renard,

Bedankt voor uw e-mail.

Wij hebben u 28 september beantwoord, door het weekend hebben wij u niet eerder kunnen beantwoorden.

Wij zien dat uw bestelling alsnog NIET goed is doorgekomen bij ons. Al uw betalingen staan op 'geannuleerd'. Er wordt aangeraden te bestellen via een vaste computer of laptop.

Helaas is de aanbiedingstermijn van deze deal verstreken en is het nu niet meer mogelijk om de deal aan te schaffen. Wij doen deze deal echter wel vaker. Wij adviseren u om de website en de nieuwsbrief in de gaten te houden en hem een andere keer te bestellen. 

Bedankt voor uw interesse en hopelijk tot een volgende GroupDeal! 

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door Jprenard