Klacht: Zwerfpaspoort.

Van Den Steen Francois. op 12 december 2019 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Naar jaarlijkse winterse gewoonte logeren wij deze week op één van Uw campings Roompot.
Deze keer nog een keer naar Domburg.
Groot was mijn verwondering dat mijn vouchers niet aanvaard werden.
De bediende vertelde dat ik alléén op de verharde plaatsen mag staan, aangezien de grond te drassig is.
Geen probleem, dat hoor ik ieder jaar weer.
Ik heb al ieder jaar mits een bijbetaling op de verharde plaatsen mogen staan.
Nu, tot mijn grote verwondering mag dat niet meer.
Gevolg is dat ik het volledige bedrag heb betaald en met een wrang gevoel en ongebruikte vouchers ter waarde van 39 euro achterblijf.
Persoonlijk vindt ik dit niet kunnen.
Hopelijk begrijpt U mij.

Twee redenen zouden betekenen dat ik tevreden ben,
1) U vergoed mijn 39 euro.
2) U biedt mij in 2020 twee nachten vakantie met mijn camper aan.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Roompot

1 jaar geleden - Beste familie Van den Steen, Wilt u zo vriendelijk zijn om aan ons door te geven over welke vouchers u het heeft. En wij ontvangen ook graag uw reserveringsnummer van uw verblijf. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit Roompot Vakanties

Reactie van de melder van de klacht Van Den Steen Francois.

1 jaar geleden - Beste, Het zijn vouchers, zwerfpaspoort 2019 die je per 10 aankoopt en geldig zijn voor één jaar. Aangezien wij in de winter en het laagseizoen gewoonlijk bij U logeren is het niet nodig om te reserveren, dus ik heb geen reserveringsnummer. Op dit ogenblik logeren wij in camping Roompot hof Domburg op camperplaats S2 nr.578 tot zondag a.s. Voor deze week hebben wij reeds volledig betaald. Mvg, François Van Den Steen.

Reactie van de melder van de klacht Van Den Steen Francois.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 13 december 2019 om 08:46 geantwoord

Van Den Steen Francois.

Heeft op 13 december 2019 om 10:09 geantwoord

De bediende op de parkreceptie heeft het mij reeds uitgelegd.
Ik ben hier niet mee akkoord.
Daarom dat ik U een klacht doorstuur.
Nu verwijst U mij terug naar de park receptie?

Bericht van Roompot

1 jaar geleden - Beste heer Van den Steen, Wij hebben u een aantal maal geprobeerd te bellen, dit helaas zonder resultaat. Inmiddels hebben wij u van een schriftelijke reactie voorzien. Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit Roompot Vakanties

Reactie van de melder van de klacht Van Den Steen Francois.

1 jaar geleden - Bedankt voor Uw reactie, Toch wil ik er U op wijzen dat ik in dit voorjaar reeds eenmaal 4 dagen (met zwerfpaspoort en kleine bijbetaling) op Hof Domburg heb gelogeerd. Dit zonder enig probleem. Met vriendelijke groeten, François Van Den Steen.

Bericht van Roompot

1 jaar geleden - Beste meneer Van den Steen, Bedankt voor uw bericht. Tijdens uw verblijf is de parkreceptie uw aanspreekpunt, zoals wij al eerder hebben aangegeven. U kunt daar terecht met al uw vragen en uw klachten. Wij verzoeken u dan ook om contact op te nemen met de parkreceptie. Zo kan er ter plaatse gekeken worden naar een passende oplossing. Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit Roompot Vakanties.

Alle klachten die gemeld zijn door Van Den Steen Francois.