Klacht: zwembad zeer vies

op 02 februari 2014 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Tijdens ons verblijf (27 jan. t/m 31 jan. 2014)in de Schaapskooi (Epe) was het zwembad gesloten wat jammer maar begrijpelijk is. Op de laatste dag ging het zwembad om 12.00 uur open. Bij binnenkomst stonk het al naar rotte eieren, en lag het zeil nog over het bad. Bij de receptie aangegeven, toen ging het bad alsnog open. Aangezien we 2 kleine kinderen al 2 uur hadden laten wachten (om 10.00 moesten we uit ons verblijf) toch maar de zwemkleren aangetrokken. Het zwembad was echt heeeeel erg smerig, de hoeken van zowel het peuterbad als van het “grote” bad zagen zwart van het vuil, er dreef van alles in het water, en de vieze lucht erbij zorgde er nog eens voor dat we het na 5 minuten voor gezien hielden, en hoopte dat al het vieze water onder de douche van ons afspoelde (al kwam daar de schimmel ook al op ons af).

Het zwembad mag in mijn ogen niet meer open tot het grondig is schoongemaakt, en gekeurd want dit komt echt niet door een keuring... Voor onszelf een tegoedbon welke wij bij ons volgende verblijf op Roompot kunnen besteden (21 maart in Arcen). Of 4 zwemkaartjes voor een ander zwembad in onze eigen omgeving.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 10 februari 2014 om 13:08 geantwoord

Wij hebben inmiddels contact met de gast opgenomen en beschouwen deze kwestie als afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door thoomiekske