Klacht: zwembad en schoonmaak huisje

op 16 oktober 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

wij kwamen op 7 okt 2016 aan op Ameland na betaling van € 10.00 konden wij het huisje betreden wij kwamen binnen en zagen dat het huisje niet goed was schoon gemaakt slaapkamer woonkamer en wc waar het bloed nog op zat ik heb gelijk gebeld met Esther die zij ik ga hiermee aan de slag maar hoorde niets hebben zelf schoongemaakt bestek en pannen waren vies Ettens resten zaten er nog aan te vies op beet te pakken dinsdag waren ze het zwembad aan het schoonmaken terwijl wij er zwommen bad hokje s en zwembad werd met een spul schoon gemaakt branden op je ogen de park manager stond erbij putjes lagen open gevaarlijk gewoon manager deed er niets op uit klachten bij het hoofdkantoor. Wij zijn een dag eerder naar huis gegaan door buik loop en zijde kunnen we niets aan doen en de manager liep weg en moesten rustig praten dat de andere gasten niets horen wij hebben de klachten aan iedereen op Ameland vertelt hoe het achteruit is gegaan.

ik verzoek mij schoonmaak kosten retour te krijgen en een excuus brief met een vergoeding van Boomhiemke aldus de roompot.

graag een reactie en gebaar van de Roompot

als roompot zijn klacht serieus neemt en de cliënt
tegemoet komt en ons op het park serieus nemen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 20 oktober 2016 om 14:21 geantwoord