Klacht: Onmogelijk dat voor deze elende nog geen 1 klacht is gemeld!!!!

op 31 augustus 2015 over Zwembad Beach Resort in de categorie Zwembaden

Zwembad van roompot beach resort voldoet absoluut niet aan de eisen noch aan de hygiene!
Veiligheid is ver te zoeken.
Kapotte tegels / vieze kitranden of hele vieze opvulnaden.
Beschimmelde matten
Beschimmelde materialen
Overal zwaar roest vorming (loopt langs dak en palen naar beneden en zelfs in het zwembad)
Chloor gehalte veel te hoog (zelf gemeten)
De kits en kots of wat het ook mag zijn hangt/plakt boven bij glijbaan in/op/lans en onder de instap.
Algvorming.
Verwarmingen zo hoog dat je er een ei op kan bakken, (is zelf getest!) dus niet zo fijn voor kindjes denk ik.
Veel te weinig personeel, als het water gaat golven moet er meer wachtposten / badmeesters staan, heb tijdens verblijf maar 1 gezien.
(Mijn dochtertje was bijna verdronken,heb eerst de badmeester zelf bijna verzopen en toen om uitleg gevraagd( ook mijn excuses gemaakt na zijn antwoord!). Deze was: we staan hier altijd onderbezet en ik word er niet goed van,sorry meneer. Hij had dit al meerdere malen aangegeven maar word niets mee gedaan.
EHBO wist nog geen pleister te vinden en mijn dochtertje is behandeld aan haar been (deze was opengegaan door scherpe rand van lamp onder water! ) ook deze behandeling heb ik zelf maar overgenomen omdat persoon niet wist hoe.
Buitenzwembad vies/veel haren in bad en tal van andere zooi.
Plastic systeem binnen naar buiten allemaal defect en sommige scherp.
Horeca vies vuil en onkundig.
Douches en omkleedhokjes te vies voor woorden.

Kan daarom ook niet voorstellen dat dit de eerste klacht is.
Ik geloof er helemaal niets van.

Als dit zwembad compleet vernieuwd gaat worden en roompot van hun 5 sterren soap naar een max 3 sterren camping gaat en alle gasten hier dan ook voor laten betalen ipv 5 sterren.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zwembad Beach Resort

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zwembad Beach Resort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nl177815 2345776190