Klacht: Geen toegang tot zwembad tijdens vakantie als eigenaar van een vaste standplaats

op 02 augustus 2013 over Zwembad Beach Resort in de categorie Zwembaden

Hierbij nogmaals mijn klacht die ik eigenlijk suggestie wil noemen, omdat het er bij mij en vele andere vaste gasten niet in kan dat we geen gebruik van het zwembad kunnen maken tijdens de vakantie’s.
Tenslotte kies je een park uit aan de hand van faciliteiten.
Ik heb mijn vorige verzoek als wel het antwoord van Stefanie v. Damme ingevoegd.
Hopende nu wel een antwoord te ontvangen overeenkomstig de toezegging van de voormalige parkmanager.
Nogmaals wil ik er op wijzen dat het nu voor mij nog niet eens zo’n zwaar punt is, maar wel een afweging of de keuze van de Roompot in mijn geval voor de toekomst wel de juiste keuze is.

Van: Hzuidhof
Datum: 9 juli 2013 13:38:37 CEST
Aan: Receptie Roompot Beach Resort
Onderwerp: Antw.: Webformulier: Contact

Beste Stephanie,

Je reactie is een beetje teleurstellend omdat je precies datgene antwoord wat ik al wist. Dat is dan ook de aanleiding van mijn verzoek aan de Roompot.

In mijn beleving is de Roompot dan ook een betrouwbare organisatie die open staat voor meningen van hun klanten.
M.a.w. Ik laat U onder andere mijn mening weten als trouwe gast, en verwacht dan ook een passend antwoord.

Het is niet mijn stijl om tijdens een exit formulier aan te geven waarom ik besloten heb de standplaats op te zeggen.
Het blijft voor mij vreemd dat men als vaste gast gediscrimineerd wordt,
Als u van mij een toelichting vraagt ben ik te bereiken op 06-21846732

Met vriendelijke groet ,

Hans Zuidhof

Op 7 jul. 2013 om 09:08 heeft Receptie Roompot Beach Resort het volgende geschreven:

Geachte Familie Zuidhof,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail.

I.o.m. de directie van Roompot Vakantie’s is besloten voor parkgasten van Roompot Beach Resort en Camping de Zandput gratis toegang te geven voor vrijwel het gehele jaar (2013).

Daarbij is het correct dat bij Pasen, Hemelvaart, Pinksteren en 4 weken in het hoogseizoen er wel gebruik kan worden gemaakt van het zwemparadijs maar dit dan tegen betaling is.

De voorgaande jaren was het zwembad wel toegankelijk voor parkgasten echter zat dit nooit in de prijs inbegrepen.

Stephanie van Damme
Receptie Boutique

: Postbus 12, 4493 ZG Kamperland

: 0113-374000

: damme.s.van@roompot.nl

Samen genieten in de meivakantie: https://www.roompot.nl

Van: Zuidhof [mailto:hzuidhof@concepts.nl]

Overeenkomstnummer

Welk park? Kamperland Beach Resort

Uw vraag

Geachte Heer, Mevr

Er moet me iets van het hart.
n.l. Al jaren kom ik regelmatig op een van jullie parken.
Natuurlijk met groot genoegen en tevredenheid!
Ook het najaar 2012 heb ik bij jullie een nazomerplaats geboekt met mijn tour caravan, met de bedoeling uit te kijken naar een vaste plaats.
Dat is uiteindelijke gelukt in overleg met Bart.

Jammer genoeg is Bart weg en blijkt dat we tijdens de vakantie’s geen gebruik van het zwembad meer kunnen maken.
Mijn mening is dat we een camping kiezen incl. faciliteiten en daar natuurlijk voor betalen. Hierdoor is een standplaats bij Beach resort duurder dan bij b.v. de Zandput.

Nu wil ik opmerken dat wij juist niet de drukte opzoeken en meestal op een tijdstip willen zwemmen wanneer de drukte voorbij is.
Maar met het hollandse weer sluit ik niet uit dat we bij een wat mindere dag naar het zwembad of sauna willen gaan. Op dat moment vind ik het vervelend dat we als vaste gast van de camping er geen gebruik van kunnen maken.
Je moet dan voor een uurtje zwemmen het bedrag voor een hele dag betalen waardoor dit een reden is om het maar niet te doen.

Het is niet dat ik de enige op de camping ben die met dit feit in zijn maag zit vandaar dat het me redelijk lijkt op mijn serieus verzoek een positieve reactie te geven. U kunt van mij aannemen dat deze regel voor mensen met kinderen of kleinkinderen een reden is een andere camping te nemen.
Want het is natuurlijk raar als je op een camping verblijft waar je juist in de vakantie geen gebruik kunt maken van 1 van de belangrijkste faciliteiten.

Hopende op een positieve reactie verblijf ik,

TLTSID COOKIE VALUE: F455CBA2E56E10E50157D58814D5DA25

Dat ik als gebruiker van een vaste Staplaats dezelfde faciliteiten heb als iemand die een seizoenplaats heeft.
Wil dit maar al te graag toelichten, hoe ik en mede parkbewoners over dit punt denken.
Natuurlijk met een positieve blik.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zwembad Beach Resort

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zwembad Beach Resort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hzuidhof