Klacht: Zware teleurstelling Swarovski Nijmegen

MariaMagdalena op 04 april 2018 over Swarovski in de categorie Juweliers

Vandaag voor de 5e keer terug geweest met gouden ketting en kristallen inleg, omdat de kristallen steentjes eruit blijven vallen. Ook van dit 5e exemplaar dat ik cadeau heb gekregen van mijn vriend. Extra balen en pijnlijk! Eerste keer op laten sturen, om te laten maken. Daarna steeds een nieuw exemplaar ontvangen. Steeds weer een hoop gedoe en weer uitleg, zonder dat je tevreden de winkel verlaat. Vandaag ook weer, zeer teleurstellend. Goud gaat uit de collectie, dus wat moet ik ter vervanging kiezen als dit item steeds weer dezelfde constructiefout laat zien Dus uit nood maar een ander item gekozen en 20 euro bij betaald, maar dat was maar omdat er weinig andere keus is in goud. Geen geld terug, geen tegoedbon, geen tegemoetkoming in de reis-, teleurstelling-, extra bezoek, tijdkosten. Dit is niet de policy van de zaak, want het eindtotaal van de kas moet kloppen deelde de verkoopster mede!! Wat een enorme teleurstelling!!!

Tegemoetkoming in de gemaakte kosten en een goed blijvend gouden exemplaar dat ingeleverd moest worden, omdat dit blijvend kristallen steentjes blijft verliezen (productiefout lijkt het, daar het voor de 5e keer dezelfde steentjes blijft verliezen).

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Swarovski

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Swarovski nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door