Klacht: zwangere vrouw door medewerkster geduwd!

op 15 december 2017 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Hallo

Gister 14-12-2017 is er wat voorgevallen in de mango van heerlen blijkbaar waar ik niks van door had. Ik ben vanuit de corio center naar de h&m gegaan en vandaar uit kan ik 3 meiden tegen 1 van de meiden vroeg als ik een tas wilde vasthouden ik heb dat toen ook gedaan naderhand lopen we h&m in . Komen er 2 medewerkers van de mango 1 meisje dat is volgens mij de mannager die duwt mij heel hard omver ben zelf 8 maanden zwanger en schrok hier enorm van had ook een kinderwagen bij me ze trok er keihard aan dat bijna de kinderwagen omviel met de kleine erin ik wist niet wat er gaan was blijkbaar was er dus gestolen in de mango en zaten er spullen in de tas wat ik van het meisje om de kinderwagen had gedaan. Buiten alles wie er ook heeft gestolen of wat dan ook ik heb er niks mee te maken. Het gaat me erom dat ik het gewoon niet vind kunnen dat als 8 maanden zwangere vrouw je zo hard word geduwd 2/3 x en ze gewoon keihard aan de kinderwagen duwt en trekt. Me dochter was bijna uit de kinderwagen gevallen wat ik gewoon niet normaal vind. Heb zelf enorme last last van me rug omdat ze gewoon uit het niets gewoon mij keihard duwde. Ik hoop dat er contact met mij word opgenomen want ik vind dit gewoon niet normaal en niet kunnen!

Graag contact met mij opnemen en dan verder zien hoe en wat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kawtar97