Klacht: Zwak signaal

op 19 juli 2012 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Al 5 dagen kunnen mijn buren en ik niet meer bellen, dat kan wel als we de splitter van het kastje afhalen en alleen internet rechtstreeks aansluiten, zodra de spiltter er tussen gaat om tv te kunnen kijken valt het internet steeds weg en kan ik niet bellen of gebeld worden De medewerker van de storingsdienst stond ons uiterst omvriendelijk te woord. Ik vroeg hem of hij mij alsjeblieft kon terug bellen aangezien ik 8 minuten in de wacht had gestaan en mijn beltegoed bijna op was, ik kon geen gebruik maken van het 1200 nur aangezien mijn tlefonie (waar ik wel voor betaal) het dus NIET doet! Dat weigerde meneer, het was daar te druk voor zei hij. Vervolgens ging hij mij alles laten doen wat de vorige medewerker ook al had gedaan, ik vertelde hem dat ik een nieuwe splitter had gekocht, het model al 100 keer had gereset en JA met het knopje en NEE niet door de stekker eruit te trekken, het leek wel of hij het gesprek expres zo lang mogelijk wilde laten duren zodat ik weg zou vallen. Hij bleef maar door emmeren over het feit dat het volgens hem een splitterprobleem was, ik gaf hem aan dat de buren naast mij en ik sins zaterdag precies hetzelfde probleem hebben dus dat de kans dat het probleem in de buitenkabel zit wel erg groot was, maar de buren moesten maar zelf bellen….Uiteindelijk heeft hij wel een afspraak gemaakt voor een monteur die dus morgen gaat komen.

Ik wil gewoon gebruik maken van waar ik voor betaal, tv kijken, internetten en bellen, als dit niet lukt wil ik graag per direct opzeggen. Mede door het hufterige gedrag van de tweede medewerker die ik heb gesproken.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 19 juli 2012 om 13:59 geantwoord

We hebben telefonisch contact opgenomen met Mw. We hebben onze excuses aangeboden voor de negatieve ervaring. Deze ervaring is absoluut niet hetgeen Caiway voorstaat inzake haar dienstverlening.

Voor de gemaakte belkosten hebben wij een financiele tegemoetkoming geboden.

Harma
Caiway Webcare Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Caiway beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door cilladeroos