Klacht: Zwaar teleurgesteld

op 15 augustus 2016 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Op 10 aug. Zijn mijn zoontje en ik naar disneyland geweest. Wij moesten om 21.45 opstappen in Amersfoort. Onderweg kregen we te horen dat de stadstour niet doorging omdat de chauffeur daar niet was voor ingehuurd. Hij moest eerst zijn baas gaan bellen om te vragen of hij de tour wel mocht doen. Op 3-kwart van de reis ging de toilet op slot wegens verstopping wat niet te doen als er een aantal kleine kinderen aan boord zijn. Om half 9 kwamen wij aan bij het park terwijl de deuren pas om 10 uur open gaan. Slechte timing al zeg ik het zelf. Konden de kaarten op halen bij de chauffeur alleen waren het voor mij niet de goeie kaarten. Ik had voor ons een upgrade bij besteld zodat ik beide parken ipv 1 park kon gaan doen. Moest van de chauffeur maar langs de receptie van het park gaan en het daar allemaal gaan regelen. Zo gezegt zo gedaan. Situatie uitgelegd alleen konden ze mij niet verder helpen en moest om 13 uur maar terug komen want dan was er iemand die nederlands sprak. In de tussentijd verschillende keren citytijger gebeld en werd constant in wacht gezet dat opliep tot bijna een half uur. Mijn zoontje was ondertussen helemaal overstuur en wou het liefst weer naar huis. Heb ook het noodnummer gebeld en kreeg via SMS te horen dat mijn upgrade geannuleerd was en dat mijn geld de dag ervoor al was terug gestort. Ik heb geen mail of belletje van hun ontvangen ivm de annulering en het geld stond ook nog niet op de bank. Ik kreeg te horen dat ik dan wel een upgrade via het park kon kopen. Wij na 13 uur weer terug naar de receptie en inderdaad kon daar de upgrade kopen maar moest dan wel even 88 euro gaan betalen. Omdat mijn zoon zich er zo op verheugd had om naar beide parken te gaan en ik zijn dag niet nog verder wou verknallen heb ik dat dus gedaan. Donderdag na thuiskomst citytijger weer een aantal keren gebeld en kreeg weer geen gehoor. s’Avonds heb ik mail naar hun gestuurd en tot op heden nog steeds geen antwoord. Het is een minne moeite om op een mail te reageren en met een oplossing te komen. Al met al hebben wij geen leuke dag gehad en heb ik extra kosten moeten maken om beide parken te bezoeken. Mijn zoon wil heel graag nog een keer naar Disney maar niet meer met citytijger.

Tegemoetkoming in mijn extra toegangs kosten

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Citytijger.com in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Citytijger.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Citytijger.com

Heeft op 19 augustus 2016 om 15:57 geantwoord

Beste Antoinette,

Mijn excuses voor het ongemak. Onze telefoon word wel degelijk opgenomen, het is alleen op sommige momenten enorm druk vanwege het hoogseizoen. Onze wachttijd kan oplopen tot maximaal 15 minuten, daarna wordt gevraagd om nogmaals terug te bellen. Ik denk dat er dan iets mis is gegaan tijdens uw gesprek.

Ik heb inmiddels uw e-mail behandeld en ben u tegemoet gekomen met een retourbetaling.

Ik handel deze klacht intern verder met u af.

Mark Leeuwesteijn

Heeft op 12 september 2016 om 00:01 geantwoord

Tegemoet gekomen in de betaling? Heb op de dag van vandaag nog geen cent terug gekregen. Vind dit onacceptabel. Dus er is nog helemaal niks opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Antoinette Denekamp