Klacht: Zwaar onbeschoft personeel

op 31 januari 2014 over Aldi in de categorie Supermarkten

Na 10min. in een rij te hebben gestaan, werd eindelijk kassa 2 geopend. Vanaf dit moment klaagde mijn dochtertje al dat ze naar het toilet moet. Toen ik eindelijk mijn spullen op de band kon zetten, bleek de pinautomaat stuk. Ik had gelukkig contant geld bij dus ik kon blijven staan. Nu ging bij kassa 2 ook de pin stuk, dus mensen gingen de rij uit om snel te pinnen. De meneer voor mij was een beetje boos en ging een discussie aan met de man achter de kassa, het personeel was tegen hem al onbeschoft (telefoon uit klant zijn handen pakken) toen deze klant boos was aangelopen, was ik aan de beurt… Dacht ik, d Mensen uit kassa 2 die snel gingen pinnen mochten spontaan voor mij!!! Op dit moment begon mijn dochtertje te klagen over buikpijn omdat ze het al zolang ophield. Eindelijk was ik aan de beurt, tot kassa 2 een vraag stelde aan het personeel bij mij aan de kassa. Na de helft van mijn boodschappen gescand te hebben ging hij toch even een kijkje nemen bij kassa 2. Na een paar minuten zei ik dat ik wilde afrekenen want mijn dochter moest plassen, meneer verhefte zijn stem en ik kreeg als antwoord; DAAR KAN IK TOCH NIKS AAN DOEN! Met een chagerijnige toon. Toen ik vroeg of hij niet chagerijnig wilde reageren suste hij me weg en ging verder kletsen met kassa 2. Toen zakte mijn dochtertje door haar knieen dat ze het echt niet volhield, en liet meneer me toch afrekenen na ongeveer een half uur in de rij te hebben gestaan. Ik wil nog vermelden dat mijn dochtertje in november 3 geworden en sinds 2weken zindelijk en dan wordt er door deze meneer zo respectloos gedaan! Belachelijk aldi! 1 ster is nog teveel

Ik wil dat deze onbeschofte meneer zijn excuses aanbied aan mijn dochter

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Alle klachten die gemeld zijn door KimGruijters