Klacht: Zwaar misleidend

op 11 augustus 2017 over Wijkopenautos.nl in de categorie Autodealers

Wat een misleidend bedrijf!!!!! Je laat je auto via internet taxeren, daar komt een mooie prijs uit, je maakt een afspraak, gaat naar een vestiging, dit kost je tijd en geld, en de eerste zin die daar uit de medewerker komt is : “Oei, een …..(merk auto). Daar is technisch meestal veel mee en moeilijk te verkopen.Ook met zo’n kilometerstand” etc etc. Gelijk volop negativiteit en ook nog eens de melding dat ik er maar niet van uit moet gaan dat ik het bedrag van de taxatie van internet krijg. Bij voorbaat wordt dit al gezegd!!!!!!

Extra’s zoals imperiaal, ontzettend nette onderhouden auto, doet er schijnbaar niets toe.

De uiteindelijke taxatie kwam neer op een kwart van de taxatieprijs online!!!!!!!!

Doe geen taxaties online Wij Kopen Auto’s! Vermeld dan eerlijk dat je zo wie zo eerst naar een vestiging moet.

Schandelijk misleidend en misselijkmakend deze werkwijze. Haal ook gelijk die positieve reclames van de tv want zo werkt het totaal niet.

Helaas ben ik er ook ingetrapt, heb hen met hun vieze handen aan mijn mooie auto laten zitten. Hoop nu via ander mogelijkheden wel een goede prijs te krijgen, want dit bod van WKA was echt een lachertje, een sloop prijs!

Wat een oplichters.

Als er geen misleidende taxaties online worden gedaan.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wijkopenautos.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Lucky01