Klacht: zwaar genaaid!!!

op 23 maart 2013 over Agis in de categorie Verzekering

Ik draag een beugel, kosten daarvan zijn nu al opgelopen tot 1500 euro. Ik heb maar 500 euro vergoedt gekregen en dit is 1 malig in je hele leven dat ze 500 vergoeden al draag je bv een beugel voor 3 jaar. Zelfs een second opinion (waar alleen gesproken is niet eens naar gekeken) wordt niet vergoedt omdat t ook te maken heeft met orthodontie. Wat mij dus 100 euro heeft gekost. Nu heeft agis de service kantoren gesloten en ben ik genoodzaakt om te bellen, sta ik in een hele lange wachttijd word ik eindelijk te woord gestaan, verbreekt de verbinding ineens omdat t beltegoed op was. Dag 12 euro voor niks. Daarna met tel van een vriend gebeld die een abonnement heeft wat dus nog duurder uitkomt!!!! Agis naait hun klanten, ik kan niet wachten tot t eind van t jaar om zsm naar een andere zorgverzekeraar te stappen

gratis bellen net zoals de belastingdienst! want het zijn belachelijk hoge kosten wat jullie rekenen voor de telefoon plus een lange wachttijd. En als er een service kantoor open was dan was ik liever persoonlijk geweest dan zoveel geld te verspillen aan de telefoon. Ik ben dus ook niet blij dat jullie de kantoren hebben dicht gegooid.

Wat betreft de orthodontie ben ik heel slecht geinformeerd, mij was verteld dat ik 1000 euro vergoedt zou krijgen, ik heb maar 500 gekregen want het had allemaal te maken met de overheid nieuwe regeling. En ook dat het maar 1 malig in je leven vergoedt wordt mag oom duidelijk gezegd worden want ik betaal nu alles uit eigen zak

Alle klachten die gemeld zijn door agiss