Klacht: zorg voor mijn moeder medische en lichamelijke

wardenaar op 09 mei 2021 over ZuidZorg in de categorie Zorginstellingen

mijn moeder is dement moet in de morgen en in de avond medicijnen innemen onder toezicht van iemand van de ZuidZorg zodat ze die ook werkelijk inneemt .in morgen gaat goed maar in avond willen ze niet doen.
verder moet ze eigenlijk douchen minstens een keer in week wat ik zelf wel raar vind maar nu viel het douchen op 5mei en dan douchen wij niet kregen wij te horen.
verder is enkele weken geleden gevallen en volgens hun had ze corona maar we zijn twee keer met haar naar de dokter geweest en die zei dat ze helemaal geen corona had maar ze zijn gewoon omdat het volgens hun wel corona was drie weken niet geweest en hebben wij vrij moeten nemen om haar te verzorgen maar volgens mij hebben ze die weken wel doorbetaald gekregen ik heb in ieder geval niks vernomen dat dat niet was van zorginstelling

wij hebben al lange tijd problemen met deze ZuidZorg die achter ons met de huisarts bellen in verband met de medicatie of die ook niet in morgen kan en het douchen deden ze eerst helemaal niet en nu een keer per week is volgens mij niet normaal .
wij zijn dan ook naar het zoeken naar een andere zorg instelling die wel de normale werkzaamheden wil doen met het verzorgen van mijn demente moeder.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZuidZorg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZuidZorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wardenaar